Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ψαρονέφρι με μανιτάρια και σοκολάτα

Υλικά:
2 χοιρινά φιλετάκια
1 μεγάλο κόκκινο κρεμμύδι
1/2 κιλό άσπρα μανιτάρια
1 ποτήρι κόκκινο κρασί (κατά προτίμη Marsala)
1 ποτήρι κρέμα γάλακτος
2 - 3 κουταλιές της σούπας τριμμένη κουβερτούρα
θυμάρι φρέσκο & ξηρό
βούτυρο & λίγο ελαιόλαδο για το σωτάρισμα
αλάτι & πιπέρι



Εκτέλεση:
- Πλένουμε το κρέας, το στεγνώνουμε καλά, αφαιρούμε τυχόν νεύρα και αλατοπιπερώνουμε.
- Σωτάρουμε το κρέας στο τηγάνι γυρίζοντας όλες τις πλευρές μέχρι να θωρακιστεί και να πάρει ένα ωραίο χρώμα (όχι παραπάνω από 8 λεπτά συνολικός χρόνος).
- Το τυλίγουμε σε αλουμινόχαρτο για να ξεκουραστεί χωρίς να χάσει τη θερμοκρασία του.
- Στο ίδιο τηγάνι σωτάρουμε το κρεμμύδι και σβήνουμε με το κρασί.
- Στη συνέχεια προσθέτουμε τα μανιτάρια, το θυμάρι και μόλις πάρουν μια βράση προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και την κουβερτούρα και χαμηλώνουμε τη φωτιά.
- Ξαναβάζουμε στο σκεύος το κρέας, αλατοπιπερώνουμε αν χρειάζεται και το αφήνουμε να σιγοβράσει για περίπου 10 λεπτά ανακατεύοντας διακριτικά κατά διαστήματα. Το σημαντικό είναι να μην παραψηθεί το κρέας και γίνει σκληρό.

Εγώ το συνόδεψα με νιόκι και αποδείχτηκε μια πολύ καλή επιλογή.
Και αν είστε επιφυλακτικοί για τη γεύση της σοκολάτας με το χοιρινό σας λέω εκ πείρας... ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ!




Bon Appétit

4 σχόλια:

  1. Τέτοια ώρα μας άνοιξες την όρεξη Λινάκι.
    Πολύ νόστιμο φαίνεται. Να μας το φτιάξεις και έμας καμιά μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίνα μου οποιαδήποτε "διαφορετική" γεύση, είμαι η πρώτη που την τολμάω!
    Και ναι, την σοκολάτα θα την τολμήσω στα σίγουρα!
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάτι αλμυρό με σοκολάτα, το έχω όμως υπόψιν μου κι από άλλες παρασκευές και σίγουρα θα έρθει κι αυτουνού η ώρα! Τότε, θα έχω να σας πω περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή